Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi201
Bugün Toplam1047
Toplam Ziyaret1823737

GAZETE ERDOĞAN,KILÇDAROĞLU VE BAHÇELİ'YE SESLENDİ

Liderlere sesleniyoruz

Adana’da 3.5 yıldır demokrasinin katledilmesine, milli iradenin gaspedilmesine, sandığın kutsallığının olağanüstü zedelenmesine sessiz kalan lider, bir daha demokrasiden, milli iradeden ve sandığın kutsallığından sözetmesin. 

Başbakan Erdoğan’ın “Seçimle gelen seçimle gider, sandık kutsaldır” sözlerinin lafta kaldığına en güzel örnek Adana’da yaşanıyor. Siyasi liderler, demokrat yazarlar, Başbakan’a neden Durak’ın hesabını sormuyorlar? Başbakan’a, seçimle gelen seçimle gider ve sandık kutsaldır nutuklarının birer aldatmaca olduğunu Adana halkı adına bir kez daha söylüyoruz. Erdoğan Adana’nın hakkını teslim etmezse, sandık söylemlerinden vazgeçmelidir.
    BAŞBAKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN’A
        Lafınla icraatın Birbirine uysun
          Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ya sandığın kutsallığından, seçimle gelenin seçimle gitmesi gerektiğinden söz etmeyecek, ya da, seçimle gelen, ama siyasi kararla 3.5 yıldır görevden uzak tutulan Aytaç Durak’ı görevine iade edecek. Erdoğan, söylediklerinin inandırıcı olmasını istiyorsa, bunu mutlaka yapmalı.
            SANDIK NAMUSSA
              Başbakan Recep Tayyip Erdoğan her konuşmasında “Seçimle gelen seçimle gider, sandık namustur” diyor. Geçtiğimiz hafta, Büyükelçilere verdiği iftar yemeğinde de aynı sözleri tekrarladı. Mısır’da Cumhurbaşkanı Mursi’nin askeri müdahaleyle görevden uzaklaştırılmasına “Demokrasi ayıbı” diyen “Mursi seçimle geldi, seçimle gitmelidir” fetvasını veren Başbakan, Adana’da seçimle gelen, ama görevden uzaklaştırılıp, 3.5 yıldır görevine iade edilmeyen Aytaç Durak’ı nasıl göz ardı edebiliyor?
                AVRUPA UYANIRSA
                  Yabancı Büyükelçilerden biri çıkıp da “Sayın Erdoğan, sen seçimle gelen seçimle gider diyorsun. Sandık namustur diyorsun, ama, Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Aytaç Durak’ı siyasi bir kararla görevden uzaklaştırmış ve 3.5 yıldır görevine iade etmemişsin. Bu nasıl bir tezat” diye sorsa ne cevap verecek? Avrupa Parlamentosuna “Haklarında dava ya da soruşturma açılan mahalli idare yöneticilerini kesin hüküm verilmeden görevden uzaklaştırmıyoruz” diye tutanak düzenlemişsin, bu aldatmaca ortaya çıksa ne yapacaksın?
                    CHP GENEL BAŞKANI KILIÇDAROĞLU’NA
                      CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, demokrasiye inanmış, halkın iradesine saygılı bir Genel Başkan olarak Adanalıların 3.5 yıldır gaspedilen milli iradesinin hesabını sormalıdır. Kılıçdaroğlu, Başbakan Erdoğan’ın son olarak büyükelçiler yemeğindeki “Seçimle gelen seçimle gider” sözlerinin gerçeği yansıtmadığını kamuoyuna deşifre etmelidir.
                        ANAYASA SUÇU
                          AK Parti İktidarının Aytaç Durak’a reva gördüğü uygulamanın anayasa suçu olduğu Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu başta olmak üzere birçok hukukçu tarafından açıkça söylendiği halde, CHP’nin bu konuda harekete geçmemesini anlamak mümkün değildir. Sayın Kılıçdaroğlu, Durak konusunu hukukçularına inceletmeli ve gereğini yapmalıdır. “Seçimle gelen seçimle gider” diye nutuk atan Başbakan, sudan bahanelerle görevden aldığı Aytaç Durak’ı 3.5 yıldır görevine iade etmeyerek yasaları çiğnemektedir.
                            MHP GENEL BAŞKANI DR. DEVLET BAHÇELİ’YE
                              Hakkındaki iddialar üzerine “İstifa et, aklan da gel” dediği Aytaç Durak’ın bütün davalardan beraat etmesi, bütün soruşturmalardan aklanarak çıkmasından sonra, MHP Lideri Devlet Bahçeli’nin “Partiye dön” ya da “Adana Büyükşehir Belediye Başkanı iftiralardan, sudan suçlamalardan aklandı, temize çıktı, derhal görevine iadesi gerekir” demesi gerekmiyor mu? MHP’nin adayı olarak ve MHP’nin Türkiyede seçilen tek Büyükşehir Belediye Başkanı olarak seçim kazanan ama, seçim yenilgisini hazmedemeyenlerin girişimleriyle görevden alınan Aytaç Durak’ın hakkını en başta Devlet Bahçeli’nin savunması gerekmiyor mu? Adanalılar, Bahçeli’nin bu konuda harekete geçmesi gerektiğine inanıyorlar ve bekliyorlar
                                YETER ARTIK
                                  Başbakan Erdoğan’ın ya Aytaç Durak’ı görevine iade ederek “Seçimle gelen seçimle gider” sözünü uygulaması ya da artık sandıktan, milli iradenin her şeyin üstüne olduğundan sözetmemesi gerekir. Son olarak Büyükelçilere verdiği yemekte Mursi’nin seçimle geldiğini, askeri müdahaleyle görevden alındığını hatırlatıp “Derhal göreve iade edilmesi” gerektiğini savunan Başbakan Erdoğan’ın, Adana’da, Aytaç Durak’ın 3.5 yıldır siyasi tasarrufla görevden uzak tutulduğundan haberi yok mu? Seçimle gelen Aytaç Durak’ı hakkında mahkeme kararı olmadığı halde sudan gerekçelerle görevden uzaklaştıran ve 3.5 yıldır iade etmeyen AK Parti İktidarının Başbakanı, Dünya ülkelerinin temsilcilerine milli irade, sandık ve demokrasi edebiyatı yaparken, Aytaç Durak’a uygulanan zulüm hiç vicdanını sızlatmıyor mu? Yeter artık… Karşısında bir topluluk bulduğunda, demokrasiden, sandığın namusundan, milli iradenin kutsallığından defalarca ve dakikalarca sözeden Erdoğan, ikiyüzlü siyasetine artık son vermelidir. Ya Durak’ı görevine iade etmeli, ya da bir daha sandık ve seçim sözü etmemelidir.


                                    1173 kez okundu

                                    Yorumlar

                                         25/07/2013 08:36

                                    ÖZ İŞ misin nesin bilmiyorum ama seni seviyeli yorum yapmaya davet ediyorum.Söyleyeceğin ne ise söyle ama adam gibi söyle.seviyesini düşürmeden söyle.çünkü senin seviyene inmek aile ve okul terbiyem el vermez.
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                    Önemli olan Karaisalı     24/07/2013 18:20

                                    Karaisalı için Akp de alsa değişen birşey olmazdı kard.Karaisalı hep aynı Karaisalı malesef çünkü küçük ilçe sahibi olmadı hiçbir zaman, gelir getirecek bir faaliyet alanı, bir iş alanı yokki, çıkmaz sokak.Biz Karaisalılar olarak sorunumuz beraber olamamak, birbirimizin ayağına hep çelme takmaya çalışmak malesef Karaisalımız hep böyle idi sonuçta Akp de alsa Karaisalıda çok fazla değişin birşey olmayacaktı.Sadece belediye başk.ismi değişecek malesef Karaisalımızda bu işi yapacak sanki malum 2 kişi varmış gibi.Malesef kardş.Karaisalımızın durumu bu.Hasan olsa ne Babacan olsa ne ikiside sadece seçilince kendini ve birkaç yandaşını kurtarıyor,olan güzel ilçeme ve halkına oluyor.Bizler bir Kozanlılar bir Kadirliler gibi bir birimize sahip çıkmadığımız sürece bu hep böyle sürüp gidecek.
                                    Misafir - Mustafa

                                    seviye     24/07/2013 17:31

                                    Kullandığun rumuza yazık kötü söz sahibine aittir.Vay ülkemin haline yazdıklarımı oku hakaret içeren bir ifade yok .Konuşmasını adam gibi konuşmasını bilmeyenlerin diline benziyor Yazık seni büyüten ananın babanın ve öğrtemenin emeğine.Allah seni ıslah etsin.
                                    Misafir - öz iş

                                    SAKIN DENELEME     24/07/2013 13:08

                                    SAYIN ÖZ İŞ SENİİN ARPA VE SAMANIN VAKTİ GELMİŞ FAZLA KAÇIRIPTA KARNINI ŞİŞİRME SAKIN.SONRA DENELERSİN SÖYLEMEDİ DEME.
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                         24/07/2013 10:26

                                    Sayın Mustafa ABİM canım kardeşim.Yüreğiri de AK PARTİ kazandı.Büyükşehirde de hile ile seçim kazanıldı.Biliyorsun bazı şeyleri kabul et.Ama sonuçta öyle veya böyle seçimi AYtaç Bey kazandı.Çünkü neticede sonuç önemli.Tebrik ederiz.Tüm ailemden 350 tane kişi de AYtaç Beye verdi.Ben vermedim.Hala da vermem.İlçede Babacan DURAK seçimi kazandı.Tebrik ederiz.Peki ilçe neler kaybettti biliyormusun?Şu an Vekil ahmet bey vekillik maaşını zorla aldı ordan burdan buluşturdular.Ama işçiler ve memurlar hala maaşlarını alamadılar.Nerde adalet.Sence kazanan kim oldu?Yandaşlık bu değil mi?Bu ilçeyi MHP kazandı ama ilçe koskoca bir 5 yıl kaybettti.
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                    önce talim     24/07/2013 10:58

                                    Sapı samanı çok seviyorsun .Ne oldu dersine çelıştın mı ?Adamıda pancarıda budayıda armayıda frezide hepsini iyi bilirim.Hayvanın torbasına önce samanı bir avuçta arpayı koyarsın .bir torba saman biter.Saman önceeri tarlada harman yeri yapılır sonra döveni ata bağlarsın üstünede senin gibi birini bindirirler dön babam dön Palan iyi yapış düşme.Gelecek ders kara patoz ve savurmalıyı zaman kalırsa biçer döveri anlatacam.Dersine iyi çalışmalısın.AMMA SAMANIN ALTINDAN SU YÜRTME.HARMAN GİREN PORSUK YİĞECEĞİ DİRGENİ HESAP EDER.
                                    Misafir - öz iş

                                    Adanalının seçimine saygı     24/07/2013 09:52

                                    Ak delege kard. eğer RTE Aytaç Duraksız Adanayı alabileceğini düşünse idi önüne geleni koyardı ve seçilirdi.Seçimi alamayacağı için Aytaç Durak ı aday yaptı.Sonraki seçimdede Adanadaki yardakçıları yanılttı RTE kimi koyarsak alırız dediler RTE inandı gerisi hikaye anlayacağın. Büyükşehiri alamadığı gibi Seyhan ve Sarıçamı da zor kurtardı.Güzel şirin ilçemizi,Karataşı,Pozantıyı,Fekeyi ve Aladağıda kaybetti.Yardakçıları RTE beyi yanıltmaya devam ettiği sürece kalan ilçeleride kaybedecek böyle Adanalının seçimine saygı göstermemeye devam ettiği sürece.
                                    Misafir - Mustafa

                                         24/07/2013 08:36

                                    Öz iş sen hala sapla samanı karıştırıyorsun kardeşim.Sapla samanı ayırmaya başladığın an size cevap vermeyi düşünebiliriz.Ben çanakkale boğazı diyorum.Sen bilmem ne .................. diyosun kardeşim.Senle anlaşamıyoruz.
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                    martı     23/07/2013 17:01

                                    Pankart asmadım asmayıda hoş karşılamam.Okumayı ve yazmayı severim.Hele özgürlüğüme okadar düşkünüm ki asla başkasına uşak olmadım olamam.Pankartı seviyorsanız ilçenin girişineve koca söğütün gövdesine TAŞ OCAKLARINA VE ORMANI TALANA HAYIR pankartı asmayı dene.
                                    Misafir - öziş

                                    anlan      23/07/2013 16:55

                                    Hesabına geldi mi öyle anlan ki.Okuma yazma kursu ile okuduğunu anlayıp yazma kursuna devam.Benim oğlum bina okur döner bir daha okur.Bina demek arapçada dilbilgisi kitabıdır.Anlamadığın yerler varsa onlarıda anlatırım amma gayret etmelisin. okula camiye kışlaya siyasetin girmesi yasak.Dersine iyi çalış.uyu yat yat uyu.Diyarbakırı rüyanda görürsün belki.
                                    Misafir - öz iş

                                         23/07/2013 15:33

                                    ÖZ İŞ kardeşim sen aytaç durak için ne yaptın?KIZILDAĞ SU BATTIĞI STADInda eline bir pankart alıpta Başkanımızı İstiyoruz dedin mi?Bunu neden koca KIzıldağda yapacak bir ALLAHIN kulu çıkmıyor ortaya?neden?Bunu araştırdınız mı?
                                    Misafir - Çay bahçesi Lobisi

                                         23/07/2013 15:01

                                    öz iş sen önce kendi yazdığını anla sonra bana anlat.sen yazdığından bişe anlamadın ki sana cevap vereyim.
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                    kim?     23/07/2013 14:58

                                    Yazını adam gibi yazarsan cevap yazarım.Türkiye gündemindeki olayları takip ediyorsan önce Mustafanın sorusuna açık yüreklilikle cevap ver.Diyarbakır belediye başkanına ne işelem yapıldı?Sana bir hikaye anlatayım da dinle.Ormana bir NACAK girmiş ağaçları birerbirer kesiyor.Oradaki yaşlı ağaca sormuşlar sonumuz ne olacak diye ormandakiler.Yaşlı BİLGE agaç AH AH AH içinizden bir tanesi nacağa sap olmasa yerinden kalkamaz demiş.Şimdi soruyorum Nacak kim* Sap kim ?agaç Kim?
                                    Misafir - öz iş

                                         23/07/2013 14:11

                                    Of offff kardeşim Aytaç DURAK başbakan yanıltmaya kalkıştı.AYtaç DURAK başbakana yalan söylüyorsun diyerek çamur atmaya kalkıştı.Nasıl mı?son seçimden önce AYtaç DURAK başbakana gitti SON KEZ partinizden belediye başkanı olmak istiyorum dedi.başbakan da istemeye istemeye madem koltugu çok seviyorsun ayrılmak zor gelecek ve yaşına başına hütmeten SON KEZ başkan ol dedi.Uyardı ama son kez diye de.Buraya kadar başını saladın haklısın diyeSOnra tekrar seçimler yaklaştıkça Başbakana gitti ben Tekrar başkan adayı olmak istiyorum dedi.Başbakanımzda ya dedi 5 yıl önce geldin bana SONKEZ başkan olmak istiyorum demiştin ne oldu neden istiyorsun tekrar dedi mi dedi.Kafanı sallayorsun gördüm haklısın dediğini.İyi dinle.Başbakana ne dedi biyormusun AYtaç DURAK abimiz.ben öyle bişe demedim.öye bir konuşma geçtiğini hatırlamıyorum aramızda dedi.Yani başbakanı yalancı çıkardı.Doğru mu doğru.EEEEEEEEE daha sen neyin hesabını yapıyorsun MUSTAFAM anlamadım
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                         23/07/2013 14:55

                                    demokrasilerde seçimle gelenler seçimle gitmelidirler.
                                    Misafir - Abdullah KÜÇÜKYÜCEL

                                    Demokrasi ve Adalet     23/07/2013 13:12

                                    Benim oyumla demokratik bir şekilde seçilmiş değerli hemşerimi görevine iade edin kardeşim yoksa yine seçimde Adana ve bütün ilçelerde demokrasi yarışını kaybedeceksiniz.Sonra bütün belediye başkanlarını görevden almak zorunda kalacaksınız Ak delege kardeşim uyarmadı deme.Ayrıca birde Diyarbakır belediye başk. bir soruşturma açında soruşturmalık o kadar çok iş ve işlemleri varki görevinden alın bir alabiliyorsanız o zaman RTE adaletli bir insan olduğuna inanalım.Aytaç Durak a yapılan haksızlık kişisel bir ihtirastan başka birşey değil bence.
                                    Misafir - Mustafa

                                    Demokrasi ama herkese     23/07/2013 13:15

                                    Ak delege kardeşim Aytaç Durak o sözü söyledi diye bitti ise o zaman nerede demokrasi nerede RTE nin demokrasi anlayışı.Bizim ülkemizin Suriyeden, Mısırdan herhangi bir arap ülkesinden demokrasi açısından farkı varmı o zaman RTE nin bir Esad tan bir Mısır darbecisinden ne farkı kaldıki.Ayrıca benim derdim sadece Aytaç Durak değil Adanalının oyları ile seçilmiş, öyle veya böyle birşekilde aklanmış birini, açılan davaların hiç birinden ceza almamış birini hala görevine iade edilmemesi sizce biz Adanalılara yapılan bir haksızlık değilmi.O zaman RTE hoşuna gitmeyen her söz söyleyeni dava edip mahkum ettirsin.Zaten çogunlukla yaptığı işlem bu oluyor.Ama unutmayalım demokrasi herkese lazım.Ben RTE İstanbul beld.başk.içeri atılmasınıda eleştirdim, haksızlık yapılıyor demiştim.Şimdi aynısını RTE bey başkalarına uyguluyor.
                                    Misafir - Mustafa

                                         23/07/2013 13:15

                                    Sayın öziş Aytaç Durak o sözü ben söylemedim dedi yanımdaki bir arkadaş söyledi dedi.Oysa söylediğini iddaa ettiği arkadşaı ise Aytaç DURAK abimizi yalanladı.Ve o sözü Aytaç DURAK söyledi dedi.Yeri geldiğinde AYtaç DURAK o sözü söledi başbakana meydan okudu diyorsunuz.Yeri de geldğinde korkunuzdan Aytaç DUrak o sözü söylemedi diyorsunuz.Ya kardeşim hayatrta birkez sadece birkez ne olursunuz dik durunuz.Ne olursunuz SÖylenen sözü sahiplenin.Yamula yamula hamura döndünüz kardeşim ya.
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                    dedi mi demedi mi?     23/07/2013 12:13

                                    Yorumunuzdaki cümleyi Büyük Şehir Belediye Başkanı söylemediğini açıklamıştı.Temcit pilavı gibi tekrarlamanın anlamı yok.Karaisalı siyaset okulu olmuş kimsenin haberi yok.Özeğinizi boşuna tüketmeyin .Ho öküzüm ho ölene dek geçim gerek.
                                    Misafir - öz iş

                                    MustafaM     23/07/2013 11:23

                                    Canım Mustafam Gülüm Mustafam sözlerinin çoğunda haklsın.AK PARTİ li olmama frağmen sana hak vermemek elde değil.Lakin şunu unutma Ne zaman ki Aytaç DURAK benim başbakanıma GÖBEĞİNDEN ATIYORSA SEN ÇIK KARŞIMA SEÇİME dedi işte o andan itibaren de bu ilde Aytaç DURAK devri açılmamak üzere kapandı.Bunu kabul etmek senin için ölümden bile zor biliyorum.Ne olursunuz artık bu gerçeğe kendini alıştır güzel yakışıklı boyluu poslu MustafaM.
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                    Basın toplantısı!     23/07/2013 01:00

                                    Sayın RTE ciler.Bu arada sayın RTE çözüm ortağı cezaevinde basın toplantısımı düzenleyecekmiş! yakışır!Bu arada Suriyeyede demokrasiyi ihraç ettik PKK suriye kolu özerklik ilan etmiş.Özerkliğide kutlamayı! meyve suyu içerek pardon ramazandayız askalsın unutuyordum Mesut abinizide akp lilerin kurultayına onur konuğu olarak gelen ve Türkiye seninle gurur duyuyor diye slogan atılarak kürsüye konuşma için gelen Mesut Barzaniyide unutmasınlar diyecektim. Unutmadan Irak ve Suriyeden Ülkemize ve İrana ne zaman özerklik! pardon dilim sürçtü demokrasi! ithal edilecek bilen varmı acaba???
                                    Misafir - Mustafa

                                    Demokrasi mi acaba     23/07/2013 01:31

                                    Adana da RTE demokrasisi var oyüzden Adanalının oyları ile seçilmiş belediye başkanını 3 yıldır görevine iade etmiyor ama sayın RTE Mısır ın, Suriye nin Libyanın demokrasisi ile uğraştığı için Adana demokrasisine zaman ayıramıyor muhtemeldirki oyüzden Adana nın seçilmiş belediye başkanını görevine iade etmiyordur.Yoksa demokrasi havarisidir sayın RTE nasılki BTP li Sabahat Tuncel i seçilir seçilmez cezaevinden alıp meclise getirmişti.Ayrıca Diyarbakır belediye başkanının ağza alınmayacak küfürlerinide soruşturma gereğide duymamıştı bunlarıda unutmayalım sayın Adanalılar.Ayrıca hemşerim hangi partiden aday olursa kazanacağı bağımsız dahil kesindir göreceksiniz.
                                    Misafir - Mustafa

                                    arkadaş      22/07/2013 16:12

                                    25 yıldır belediye başkanı olmuş kızıldağ yaylasına ne yapmış ki siz ondan bunda bahsediyorsunuz yolları dersen dar yakında aşağıya uaçacağız allah korusun her gün gidiş geliş yapıyorum arabamla çok korkuyorum zaten ak parti yarısını yaptırdı yarısda büyükşehir belediyesinin o yapması lazım artık saygılar ç.
                                    Misafir - her şey gerçek

                                         22/07/2013 16:22

                                    aldığım duyumlara göre aytaç durak chp ile dirsek teması halindeymiş.
                                    Misafir - ak partili

                                    ak delege     22/07/2013 15:37

                                    diyarbakır belediye başkanıda meşenin daları nerene batıyor demişti senin başbakanına :)))
                                    Misafir - kenannn

                                         22/07/2013 15:06

                                    ak delege başbakan seninse verilen oylarda bizimdir kendi memleketinde demokrasiye inanmayıp gereğini yerine getirmeyen başka ülkelerde sandıkla gelen sandıkla gider diye ahkam kesmesin kimse sallamaz sallamıyorda zaten suriyede ırakta mısırda görüldü zaten
                                    Misafir - kenannn

                                    İNSAF     22/07/2013 13:49

                                    HEMŞERİ HUKUKU AYTAÇ DURAĞI SAVUNMAMIZ GEREKTİRİYOR. EVRENSEL HUKUKUN GEREĞİ OLARAK AYTAÇ DURAĞI SAVUNMAMIZ GEREKİYOR. DEMOKRASİYE OLAN İNANCIMIZ GEREĞİ AD.SAVUNMAMIZ GEREKİYOR. BAŞBAKANIN'' SEÇİMLE GELEN SEÇİMLE GİDER''SÖYLEMLERİ İLE YAPILAN TABAN TABANA ZIT OLDUĞU İÇİN HATIRLATMAMIZ GEREKİYOR. ANCAK NAMUSLU OLMAK ADINA SORUYORUM:AYTAÇ DURAĞIN TELEVİZYONU VAR,ELİ UZUN YAZILI BASINA HÜKMEDECEK KUDRETTE,BUNA RAGMEN KENDİSİNİ NİÇİN SAVUNMUYOR.MECELLEDE BİR KURAL VAR;''SÜKUT İKRARDAN GELİR''HAAYATIN OLAĞAN AKIŞINA UYMAYAN İŞLER AKLI OLANI DÜŞÜNDÜRÜYOR.
                                    Misafir - ÖMER IŞIK

                                    der valla     22/07/2013 13:50

                                    VALLA, ADAM SEÇİME GİRDİ, ÇATIR ÇATIR DA KAZANDI.. SEÇİM SONUÇLARINI DÜRDÜ BAŞBAKANIN KOLUNUN ALTINA VERDİ. BİR DE ÜZERİNE GÖBEĞİNDEN ATIYORSA SEÇİMİ YENİLE DE GÖREK DEDİ... HELAL OLSUN HEMŞOMA. ADANALI YİĞİTTİR. AYTAÇ BABA DA BUNU KANITLADI.. AMA HAZIM SORUNU YAŞAYAN AKP ADAMI ALAVERE DALAVERE İLE KOLTUKTAN İNDİRDİ. ONLAR DA BİLİYOR SEÇİMLE ADANANIN KALBİNDEN SİLEMEYCEKLERİNİ.. NE OLDU? YİNE AYTAÇ BABA BÜYÜKLÜĞÜNÜ GÖSTERDİ. O KADAR SİYASİ OYUNDAN SONRA AKLANDI GELDİ, BUNUN HESABINI SANDIKTA SORACAM DEDİ. BABA BÜYÜKSÜN... TAYYİBİN HAKKINDAN BİR SEN GELDİN.. BAŞBAKANDA BİZİM OYUMUZA SAYGI GÖSTERSİN.. ADAY OLSUN YİNE KAZANIR.
                                    Misafir - doğrusu bu

                                    Neler bıraktın      22/07/2013 12:40

                                    Seneryo aynı oyuncular devamlı değişiyor.Olan zavallı durumuna düşürülen insanlarımıza oluyor..Hepsinin bir beklentisi var. Deveyi yardan atan bir tutam ottur.Hatırlarmısınız başkanın Karaisalı seçim konuşmasını.Kalemi yere düşürdü.sayenizde düştüğüm yerden kalkarım. demişti. Peki kendisinin yüzünden düşenlere kim yardımcı oldu/olacak.Başkan birgün arkasına dönüpte kendisi için çalışıp çabalayanlara bir baktımı.?
                                    Misafir - ÖZİŞ

                                         22/07/2013 11:44

                                    bahçeli mhp yi bitirdi.Ahmet şekerci,ahmet bilici,dursun sapmaz ile babacan durak ta karaisalıda mhp yi bitirdiler.ellerine sağlık.
                                    Misafir - eski ülkücü-başbuğ sevdalısı

                                         22/07/2013 11:13

                                    Aliciğim zaten öyle olduğu için Sayın Bahçelinin aldığı oy %10-14 geçmiyor geçmezde asla.Aytaç DURAK seversin yada sevmezsin ayrı konu.Ama arkasında dik duracaktı.Dİk duramadı AYtaç durak ile birlikte Devlet Bahçeli de MHP de hem adanada hem Karaisalıda bittti.Şimdi AYtaç DURAK beyin ya CHP ye yada BDP ye yanaşması laızm hafiften hafiften.
                                    Misafir - Genç AKTAŞLILAR grubu

                                    BAHÇELİYE KIZIYORUM     22/07/2013 11:55

                                    Her zaman Tayyipin arka bahçesi olan MHP lideri, Aytaç Durak konusunda da "aklan da gel" diyerek arka bahçe görevini yapmıştır.Bahçeli hiç inandırıcı değil.Salı günleri meclis genel kurulunda ve bazı meydanlarda aslanlar gibi kükreyen(!) Bahçeli, Tayyip sıkıştı mı hep kurtarıcı olmuştur. Aytaç Bey de aynısını yapmıştır. Çok yazık.
                                    Misafir - Ali

                                         22/07/2013 11:38

                                    Toros gazetesi hadi gene iyisin iyisin.Anlamadık sanma.
                                    Misafir - Bir anlayan

                                         22/07/2013 11:05

                                    görevine iade edilince ilçemizin ne karı olacak bilmek istiyorum.
                                    Misafir - illede saadet illede saadet

                                         22/07/2013 11:18

                                    BU GÜZELİM ÜLKEDE BENİM BAŞBAKANIMA HİÇ KİMSE GÖBEĞİNDEN ATIYORSA SEN ÇIK KARŞIMA SEÇİME DİYEMEZ.
                                    Misafir - AK_DELEGE

                                         22/07/2013 11:58

                                    demokrasilerde seçimle gelenler seçim le gitmelidirler.
                                    Misafir - Abdullah KÜÇÜKYÜCEL

                                    AlışSatış
                                    Dolar34.413134.5510
                                    Euro36.357136.5028